پابرهنه تا بهشت

پلّه های طرغّی!!

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۸ ب.ظ

دیگه باید امشب فایلی که استادم فرستاده بود رو تموم کنم و خلاصه ش رو براش بفرستم. راستش مطالبش یه مقدر برام سخت بود. البته چیز خاصی نیستا، ولی چون اصلا ندیدم از نزدیک برام درک کاملش سخته. برای همسرم راحت تره. چون سه سال کارش یه جورایی مرتبط بوده. اگه بتونه کارش با همین استاد هم یجورایی اوکی بشه خیلی خوب میشه. هم ادامه کارای قبلیش میشه که دیدی که به دست آورده براش کمک کننده هست، هم اینکه علاقه هم داره به این موضوع اینجوری که خودش میگه. میگه موضوش جالبه. از همه مهم تر اینکه میتونیم با هم باشیم. به هم کمک میکنیم و سریع تر پیشرفت میکنیم. دعا میکنم که کارش با همین استاد درست بشه سال دیگه.


یه پسر کلمبیایی هست که همکار من خواهد بود توی تحقیقاتمون. چون دیدم همون فایل رو استاد به اون هم فرستاده. دیدم انگار کلا زمینه کاریش هم توی همین مایه ها بوده چند ساله و استاد هم هست توی دانشگاه خودش توی کلمبیا. فک کنم آدم خفنی باشه. حس رقابتم گل کرده. دوست دارم اونجا که رفتم حسابی متمرکز درسم باشم و بتونم حسابی پیشرفت کنم. خوب یاد بگیرم مطالب رو و بعدها هم بتونم تو کارم موفق باشم و پله های ترقی رو یکی یکی خوشگل تی بکشم. و از همه مهم تر حسسابی پول دربیارم!! ;)

  • پابرهنه

نظرات (۳)

واسه پول درآوردن راههای راحت تری هم هست، حالا که شما به این موقعیت رسیدید که بتونید با یه تیم خوب تو یه زمینه مهم کار بکنید، سعی کنید علمتون رو زیاد کنید
پاسخ:
راه های راحت تر رو به ما هم نشون بدین. :)
اون که بعله! در واقع دوست دارم پول رو هم از راه علم زیاد کردن به دست بیارم.
در ضمن، اگر میشه اطلاعات دقیق تری از دانشگاه و رشته تحصیلیتون بدید، البته اگر میشه😉




راستی... سلام
پاسخ:
رشته م عمرانه ولی دانشگاه و ایالت رو فعلا نمیتونم بگم. مگه اینکه وبلاگ داشته باشین و خصوصی بگم.




علیکم و رحمت الله... :)
il fatto che ci siano, dietro questi gruppi idioti, spammer di sistemi pimlridaai era già stato reso noto.. guarda per esempio il commento di Sauro e di Markogts, i primi due in questa sola pagina...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی