پابرهنه تا بهشت

ترم جدید

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۹ ق.ظ

این ترم سه تا درس دارم و پروژه م هم وارد فاز عملیش شده. باید یه مدلی بسازم (فیزیکی نه با نرم افزار). احتمالا چند ماهی درگیر ساختش هستم تا بعد تستش کنم.

ترم شلوغی هست. البته من خیلی وقتا وقتی سرم شلوغ تر هست بهتر هم کار میکنم. ینی بهتر به کارام میرسم. چون تکلیفم مشخصه که این ترم باید سخت کار کنم.

میخوام روی زود بیدار شدنم کار کنم. صبح زود بیدار شم و برم دانشگاه و عصر برگردم بعد از یکم استراحت دوباره تو خونه کار کنم. یا هم به کارای خونه برسم.

لپ تاپ هم باید بگیرم . چون لپ تاپم فنش پکیده و اصلن نمیکشه کارامو باهاش انجام بدم. نرم افزارو بگم واسم نصب کنن تو دانشگاه تا بتونم تو خونه هم کار کنم.

دو هفته ای هست که کلاسا شروع شده..

اگر همسرجان هم توی دانشگاه اومدن همراهیم میکرد خوب بود.



  • پابرهنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی