پابرهنه تا بهشت

داشتن یا نداشتن

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۴ ق.ظ
یه زوج جدید امسال اومدن که خانومش حجاب داره. تا الان تو ایرانیا فقط من بودم که روسری میذاشتم. خوشحال شدم که یکی دیگه هم اومد.
من قبل از اینکه بیام خیلی به این موضوع فکر میکردم که روسری بذارم اینجا یا نه. دلایلی داشتم واسه لزومش و دلایلی واسه عدم لزومش. خلاصه در نهایت این رو انتخاب کردم.
چند وقته دارم به این فکر میکنم که یه گروه تو تلگرام یا فیسبوک درست کنم که اونایی که تو خارج از کشور حجاب دارن و یا اعتقادات مذهبی دارن ولی تصمیم گرفتن که حجاب نداشته باشن توش جمع باشیم و با هم تبادل نظر کنیم. شاید به زودی اینکارو بکنم کنار شلوغیای دیگه ی این ترم. :دی


  • پابرهنه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی