پابرهنه تا بهشت

حالم بده! حالم بده!

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۵ ق.ظ

آشفته م. نه امروز. خیلی وقته. از خدا که دور میشم اینجوریم. متاسفانه چند وقتیه از خدا دور افتادم. حتی ماه رمضون امسال به جای اینکه بخوام از سال قبل بهتر شده باشم از نظر معنویت، پسرفت هم داشته م. خیلی قط و وصل میشه رابطه م با خدا. خدایا جز از خودت از کی میتونم بخوام که منو بهت نزدیک تر کنه. میترسم. اینکه برم اونور آب چی میشم. آخه جو هم روم خیلی تأثیر داره. خدایا خودت هوامو داشته باش.


امروز رفتم بازار 15 خرداد با دخترعمه م. دخترعمه م همسن خودمه. دوسش دارم. از آدمای گل روزگاره. یه سری از خریدامو کردم امروز. لباس اینا.

  • پابرهنه

نظرات (۱)

ای بابا، عزیزم اینقدر به خودت گیر نده . به خودت اجازه بده فراز و فرود داشته باشی. عزیزم به نظر من مهمترین چیز پایبندی به اصول اخلاقیه حالا چه اینجا باشی یا هر کشور و محیط دیگه ای. اصول اخلاقی همه جا یکسانه و مطمین باش اون تاثیر پذیری از محیطی که نگرانش هستی هیچ تاثیری بر اون نخواهد داشت. یکسری حفظ ظواهر و امور شکلی هست که عمدتا دغدغه ها بر سر اونهاست که اون هم به مرور شکل میگیره. ما به هیچ نوع مدل خاصی از مذهب بدهکار نیستیم مگر نه اینکه مذهب اومده برای آرامش بهتر و بیشتر زندگی بشر ؟ پس حتما هر جا هر رفتاری که انجامش برامون بیشتر دغدغه و نابسامانی روحی و روانی بیاره، میتونه قابل تعدیل و تغییر باشه.
عزیزم اینها جسته گریخته ذهنیتهای منه از مذهب و تجربه های دینی، من فکر میکنم خیلی پاپیچ و سمج نشیم برای حفظ برخی از ظواهر بلکه یه ذره به خودیم جرأت و اجازه ی تجربه کردن چیزهای جدید را بدیم تو پمنه ی خلقت خدا هیچ اتفاقی نمیافته.
موفق باشی و سرحال.
پاسخ:
مرسی عزیزم بابت پیامت :)
راستش همه اون چیزی که میگم هم مربوط به ظواهر نیست. کلا مربوط به جهان بینی میشه. وقتی از خدا دور میشم و توکلم کم میشه توی مشکلات زندگی بیشتر کم میارم. بیشتر آشفته میشم. ولی رابطه م که با خدا درست باشه همون آرامش رو که خودت هم گفتی خیلی بیشتر دارم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی