پابرهنه تا بهشت

ویزای مالتیپل

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ب.ظ

ویزامو دیروز رفتم از آژانسی که پیک آپ کرده بود تحویل گرفتم. خداروشکر مالتیپل* بود. خیلی خوشحال شدم.

این روزا سفارت داره سریع تر کار میکنه. امیدوارم شوهر من رو هم هر چه زودتر کلییر کنه.

فایلی که استادم داده بود بخونم رو دیشب شروع کردم. یه مقدار برام سخت و ناآشنا هست مطالب. همسرجان به خاطر اینکه تو زمینه های مشابه چندسالی کار کرده بهتر آشنا هست و کمکم میکنه.

ولی کلاً استاد خوب کاری کرد فرستاد که بتونیم از قبل یه مقداری آشنا باشیم.

این روزا خیلی سرم شلوغه و کلی کار دارم.


* ویزای مالتیپل یا چند بار ورود به این معنی هست که تا دوسال آینده میتونم بیام ایران و دوباره با همین ویزا برگردم آمریکا. حالت دیگه ویزای سینگل هست که این امکان رو نداره. یعنی هربار که میام باید دوباره از اول اقدام کنم برای ویزا گرفتن. یعنی برم سفارت و دوباره کلییرنس و .... اونوقت احتمال اینکه ویزا دیر بیاد و آدم نتونه به موقع به ترمش برسه و همه چی رو از دست بده هم هست.

  • پابرهنه

نظرات (۵)

  • نیلوفر فروتن
  • وبتون خیلی زیباست..
    تازه پیداتون کردم..
    پاسخ:
    مرسی :)
    سلام
    مبارکه و موفق باشی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از شما.
    مبارک باشه، مال من سینگله. رشته تون چیه؟ من کامپیوتر
    پاسخ:
    مرسیی :)
    من عمرانم..
    به سلامتی بری و برگردی انشاالله
    پاسخ:
    ممنون :)
    عزیزم پابرهنه جون قراربود ببینم اون پست رمزی چی شده، فهمیدم چون با موبایلم ثبت تغییرات رمزوبلاگ داده بودم بکل پست را حذف کردم، ازوبلاگم قبلا بک اپ گرفته ام، یکروزی درستش میکنم احتمالا بعد رفتن، خلاصه حق داشتی پست پاک شده بود:(
    پاسخ:
    باشه عزیزم. مسئله ای نیست. نمیخواستم تو زحمت بندازمت عزیزم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی