پابرهنه تا بهشت

اومد اومد!

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ

بله دیگه! امروز ویزام اومد. ولی مال همسرجان نیومده. نمیدونم حالا بموقع بیاد که بتونیم با هم بریم یا نه.

فک میکنم باید بلیطمم زودتر بگیرم. یه ده روزی باید زودتر بگیرم. آخه اینجوری به کارام نمیرسم. استادم هم شاکیه یخورده. هی تکرار میکنه که معمولا یکی دو هفته زودتر از شروع کلاسا میان!!


اگه زودتر بگیرم کلللی کار دارم که باید بهش برسم. بیشتر کارای مربوط به وسایل خونه. 

گودبای پارتی و لباس خریدن و سبزی خشک کردن و چمدون بستن و ....


ذوق دارم برای رفتن و فعلاً اصلاً احساس دلتنگی اینا ندارم. آخه من سالهاست که دور بودم از خانواده. یعنی شهر دیگه ای بودن اونا. 

در مورد اینکه کار شوهرم چی بشه هم تصمیم دارم که دیگه فکر نکنم. چرا حس و حال خودمو خراب کنم وقتی اون آخرش کار خودشو میکنه. میسپارم به خدا همه چی رو. الکی غرغر هم بکنم بیشتر رابطه مون خراب میشه.


دلم چند تا خواننده پروپاقرص میخواد. چندنفر که یه جورایی با هم همفکر و هم مسیر باشیم.

  • پابرهنه

نظرات (۷)

سلاماً علیکم
ممنون از کامنتت، اولی هم رسید و تایید کردم ولی انگار یه مشکلی هست که تو وبلاگ نشون داده نمیشه.
تبریک برای ویزا.. چقدر مشابه همیم، همسر من هم باید سال دیگه پذیرش بگیره.
راستی پست های خصوصی ام بیشتر دلنوشته های تاریخ مصرف گذشته است.. اگر جدیدا خصوصی نوشتم که بعید میدونم! حتما رمز برات میزارم.
من که برای خودم بلیط گرفتم ولی همسر کلیر نشده و احتمالا دیرتر میاد.
موفق باشی
پاسخ:
سلاااام چقدر خوشحال شدم اینجا دیدمت. :)
منم ویزای شوهرم هنوز نیومده. :(
واسه کی بلیط داری؟ من 5 شهریور بلیط دارم فعلا.

شما هم موفق باشی عزیزم.
به به به مبارک باشه، مطمئنم ویزای همسرت هم بزودی میاد، نگران نباش و بلیطهاتون را بخرید و اماده رفتن بشید، عزیزم من مطمئنم اینده خوبی داری، اینکه سنت مناسب رفتنه، فاند داری و زبانت خوبه ، اینها اونطرف خیلی ارزش داره و پایه گذار موفقیت هست، برات ارزوی موفقیت دارم، راستی نگران خواننده هم نباش، من تا چندماه بیست تا خواننده هم نداشتم که نصفش را هم خودم بازدید از وبم داشتم :))) اما الان دوستهای خیلی خوبی پیدا کردم، امیدوارم دوستهای خوبی برای هم بشیم
پاسخ:
سلام عزیزم. خوشحال شدم به وبلاگ کوچیک من سر زودی :*
مرسی بایت دلگرمی و آینده روشنی که برام ترسیم کردی.
برات آرزوی سلامتی و موفقیت و جیب پر پول دارم.
سلام دوست عزیز از وب آسمون جون وبت رو دیدم چون خودم در پروسه مهاجررت هستی امیدوارم مهاجرت عالی داشته باشی تا انتها خوندم وبت خیلی خوب نوشته بودی این لحظه ها ارزش ثبت کردن داره !
پاسخ:
سلام زهرای عزیز. ممنون که به وبلاگم سرزدی. امیدوارم خودتم در این مسیر بسیار موفق باشی.
منم الان شروع کردم به خوندن وبلاگت. خوشحال شدم از آشناییت. :)

موفق باشی
سلام عزیزم . من هم از وبلاگ آسمون جون اومدم و خوندمت. قشنگ و روون مینویسی. یه چیز بگم من هم خیلی از خصلتهام مثل تو ئه مثل اعتیاد به وبلاگ خوانی و اینترنت گردی و تا زور و ددلاین نباشه پشتم کارام را نمیکنم و ... با چند تا تفاوت اولا سنم از تو بیشتره و پروسه تقویت زبان را هم دارم یعنی ببین من چه فاجعه ای هستم؟؟؟ ها ها ها
راستی اومدن ویزایت را هم تبریک میگم ، من اولین پست این وبلاگ را که خوندم همین خبر خوش ویزایت بود و این رو به فال نیک میگیرم و امیدوارم  بارها بارها باز هم خبرهای خوشی هایت را بخونم.
موفق باشی دوست جدیدم *
پاسخ:
سلام عزیزم. من قبلاً پیامتو دیدم و جواب دادم نمیدونم چرا سیو نشده بوده جوابم. :)
ببخشید خلاصه..

واقعاً این اعتیاد به نت معضل خیلیامون شده باید جدی روش کار کنیم. باید از زمان جوونیمون به بهترین شکل استفاده کنیم. کارای مفید کنیم. تفریح هم خوبه ولی در کنار اینا.
مرسی عزیزم واسه تبریک. دعا کن ویزای همسرجان ما هم زودتر بیاد تا بتونیم با هم بریم.

موفق باشی. :*
سلام پابرهنه! یعنی به این اسم صدات کنیم؟ یه مثدار مردونه ست.. اما چون خودت دوست داشتی خوبه.
من ٢٢ مرداد میرم. چرا ویزای همسران رو صادر نمیکنن؟ برای من که تنها رفتن راحت نیست، همیشه مستقل بودم و اینبار هم همه کارها به عهده خودم بوده اما بازهم تنها رفتن برام خیییلی سخته.
پاسخ:
سلام عزیزم. راست میگی باید تو فکر یه اسم دیگه باشم. یکی از بچه ها "رها" رو پیشنهاد داد چون به همون معنی عدم تعلق و اینا میتونه باشه. :)

آره واقعا کاشکی زودتر ویزای همسران رو هم صادر کنن. منم برام سخته بخوام تنها برم. اونجا هم باید دنبال خونه باشم و وسایل و .... سخته تنهایی.
حالا بلیطمون یه مقدار دیره. 5 شهریور. امیدوارم دیگه تا اون موقع بدن ویزاشو.
سلام
مبارکه
موفق باشی
پاسخ:
سلام و ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی